Einde in zicht! - Reisverslag uit Ponoka, Canada van Mirjam - WaarBenJij.nu Einde in zicht! - Reisverslag uit Ponoka, Canada van Mirjam - WaarBenJij.nu

Einde in zicht!

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

15 Augustus 2013 | Canada, Ponoka

Het is al weer bijna 4 maanden geleden dat ik hier gekomen ben. Over een week stap ik in het vliegtuig en is deze droomreis afgelopen.

Wat een top tijd heb ik hier gehad. Erg naar mijn zin gehad in mijn nieuwe thuis voor 4 maanden bij de familie Rodenburg! Veel contacten hier gekregen en een hele hoop gezien. Nog lang niet alles, want daar is Canada veel te groot voor om nu alles al gezien te hebben.

Vandaag mijn blauwe Ferrari verkocht. Ondanks dat er vorige week een grote steen tegen mijn voorruit kwam ( wat behoorlijk schrikken was) heb ik hem toch nog goed kunnen verkopen.

Afgelopen tijd meer trips gemaakt. Een weekend in de bergen gezeten, in de middel of nowhere in Sundre. Een weekend gekampeerd in plaats Red Deer, in dat weekend nog een kleine rodeo gezien, waar kinderen ook mee doen. Grappig dat de kinderen hier gelijk op groot paard beginnen.
Vorige week nog een rondje wezen rijden, nou ja rondje, 9 uur gereden en super mooi natuurgebieden gezien en lekker door de bergen aan het toure geweest. Ik kwam in 100 km 77 auto's tegen, 4 mensen op de motor en een vrachtwagen. Het was dus erg rustig. Ik ben toen in Banf en bij lake Louise geweest.

De aankomende dagen niet veel plannen meer. Morgen avond als afscheid iets met vrienden doen hier. Wat weten we nog niet. Zondag avond BBQ met hele familie als afscheid. Maandag, dinsdag en woensdag nog kamperen bij Gull Lake en dan woensdag avond naar het vliegveld.

De rest van alle verhalen horen jullie wel als ik weer in Nederland ben.

Voor degene die het willen weten, hier mijn vlucht info:
Calgary - Londen, vertrek woe 21 aug 21.35 uur

See you soon!

• 15 Augustus 2013 - 10:33

Juliëtte:

Hé Mir!

Fijn dat je auto is verkocht!
    Geniet van de laatste daagjes daar & we zien uit naar je terugkomst!!!!

Liefs!