Morgen begint een nieuw avontuur - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Mirjam - WaarBenJij.nu Morgen begint een nieuw avontuur - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Mirjam - WaarBenJij.nu

Morgen begint een nieuw avontuur

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

09 November 2014 | Ethiopië, Debre Zeyit

Zo, alles is gepakt en morgen begint de reis naar Ethiopië. Het heeft wel wat meer moeite gekost, voordat we konden gaan, maar het is nu allemaal geregeld.

Donderdag middag kregen we bericht dat we vrijdag nog naar Brussel moesten om toch een visum te halen. Na een vroege reis naar Brussel en een hilarische file op een kruispunt, hebben we onze visum binnen. Weer terug in Nederland had de trein vanaf Utrecht ook nog een fiks vertraging, waardoor ik 1,5 uur later dan gepland thuis was. Nu was ik van 6.30 - 16.30 onderweg geweest voor de visum, niet fijn en handig, want er stonden genoeg andere dingen gepland voor de vrijdag. Maar ach, hebben we Brussel ook gelijk eens gezien.

Zaterdag mijn koffer ingepakt en hard mijn teen gestoten tegen een stoel. Mijn teen zit nu ingetapet en moet dat ook nog twee weken blijven. Lekker handig weer.

Morgen vliegen we om 11.45 eerst naar Istanbul en zijn uiteindelijk om 1.10 in Ethiopië!

Ik hoop dat ik vaker zo'n verslag kan schrijven, maar weet niet of ik internet heb.

Greetz!!

  • 10 November 2014 - 07:09

    Joyce:

    hoe vet! Heel veel plezier en succes met alles wat je gaat doen! Maar dat komt vast goed!
    Ik hoop je nog langer te kunnen volgen!

    Goodluck! Xx

  • 10 November 2014 - 10:32

    Andrea :

    Geniet van je tijd daar, Mirjam! :) En heel veel succes!

  • 10 November 2014 - 14:11

    Bertina:

    hoi Mirjam,
    Ik vond je gisterenavond in de kerk al moeilijk lopen. Maar dat was dus de schuld van de zere teen. Ik wil je een hele goede reis wensen, en zegen bij alles wat je gaat doen. Blijf misschien wel op de hoogte als je internet hebt. En succes met je teen, hopelijk gaat het gauw weer beter.....
    Groetjes, Bertina.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 12 April 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 6693

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 13 Januari 2015

Ontwikkelingswerk Ethiopië

19 April 2013 - 22 Augustus 2013

Droomreis naar Canada

Landen bezocht: